Skript pro měření robotů v Google Analytics
Můj (téměř) každoroční report z jedné z mála akcí, na kterou má smysl jít
Pozdě, ale přece. A taky jsem si slíbil, že začnu zas psát.
...a bylo to už před nějakou dobou. Nechci totiž nic klepat na dřevo, ani zakřiknout. Ale oXy je moc fajn firma.
Jak se dělá SEO pro slevový portál? Pojďme se na to podívat....
Rozhodli jste se, že se do PPC pustíte osobně? Tady je pár užitečných rad:
Vyplatí se dělat si PPC sami?
Je SEO analýza nutná? A proč?
Jste zaregistrovaní v „nějakých katalozích“? A víte, že to možná není úplně dobře?
Máte na webu aktuality?
A z jakého data je poslední?
Jak zjistit pravdu o poctivosti a kvalitě dodavatele vašeho webu.
...Aneb stručný návod k využití mých služeb.
Máte na webu aktuality? A z jakého data je poslední?
Jeden můj známý mne požádal o supervizi při tvorbě webu. Dohoda zněla, že budu kontrolovat práce dodavatele a dohlédnu na to, aby byl web zejména po stránce SEO naprosto v pořádku.
Firma Vakading dodává tepelné výměníky. Dodavatel webu trval na záložce Aktuality – prý je to nutné pro SEO. Ptal jsem se, co v takové záložce bude, zda má smysl a zda je nějaký obsah, který je nutné takto aktualizovat. „Budou tam informace o dokončení zakázek a podobně“.
Jsem ohledně záložek jako aktuality, či novinky velmi skeptický, často to dopadá například takto:
Rád se sázím – zejména, když nemůžu prohrát. Vsadili jsme se, že do roka a do dne nastane moment, kdy nejnovější aktualita bude půl roku stará.
Dnes mi to nějak přišlo na mysl, otevřel jsem www.vakading.cz a ...je to tady, přátelé.
Zamyslete se nad svými novinkami. Mají skutečně smysl, nebo je na webu máte, "protože je to dobré pro SEO"?