SEO a agenturySEO a agentury
SEO a podnikateléSEO a podnikatelé
CopywritingCopywriting
Případové studiePřípadové studie
Užitečné nástrojeUžitečné nástroje
Plus mínusPlus mínus
Zrušit filtr
SEO Restart

Pozdě, ale přece. A taky jsem si slíbil, že začnu zas psát.

Nechal jsem se zaměstnat

...a bylo to už před nějakou dobou. Nechci totiž nic klepat na dřevo, ani zakřiknout. Ale oXy je moc fajn firma.

Nechci slevu zadarmo

Jak se dělá SEO pro slevový portál? Pojďme se na to podívat....

Jak na PPC svépomocí #2

Rozhodli jste se, že se do PPC pustíte osobně? Tady je pár užitečných rad:

Jak na PPC svépomocí

Vyplatí se dělat si PPC sami?

K čemu je analýza a proč to bez ní nejde?

Je SEO analýza nutná? A proč?

zobrazit další

Případová studie Slevoking.cz

29. 06. 2015

První díl z práce pro Slevoking.cz. Jak to všechno začalo....


Ač nejsem velkým příznivcem různých slevových portálů a agregátorů, lidé ze Slevokingu vypadali už na první poslech moc příjemně.

Jak jsem se později dozvěděl, je podstatný rozdíl mezi slevovými portály (např. Slevoking) a slevovými agregátory (např. Skrz). Takový slevový agregátor totiž pouze sdružuje slevy, které ony portály domlouvají přímo s cílovými destinacemi.

Slevoking se zaměřuje zejména na pobyty a zájezdy – a neberou to na lehkou váhu. Většinu hotelů a lázní mají na vlastní kůži vyzkoušenou, prostory pro své klienty natáčí, smlouvy s hotely jsou dlouhodobé a založené na oboustranné spokojenosti.

 

Domluvili jsme se na základní analýze, Slevoking má vlastního copywritera i programátora, takže nebude třeba žádných dalších přímých nákladů.

 

Samotnému zpracování předcházela schůzka, kde jsme probrali všechny důležité aspekty jejich podnikání, cílovou skupinu, hlavní výhody i nevýhody.

Ani jsem netušil jak levné tyhle pobyty vlastně můžou být – po odečtení provizí pro různé slevové agregátory na některých konverzích nemají ani korunu – a podstatná je pro ně zejména návštěvnost přirozená, ze které neplatí žádné další poplatky a "vydělávají" na ní nejvíc.
Na screenu z Analytics je zřetelně vidět nízký podíl organického vyhledávání (Seznam je na tom ještě mnohem hůře).

Zdroje návštěvnosti slevoking.cz

A jak analýza dopadla? Se svolením zadavatele ji uveřejňuji.

 

Případové studiePřípadové studie
vložit komentář
Karel Theodor Borovička, , web
2015-06-30 17:53:29

Promin, co je to za pripadovku, kdyz v ni nejsou vysledky? 

Seoptimista,
2015-07-01 14:34:15

Je to první díl, výsledky těžko mohou být po měsíci, kdy ještě není ani vše implementováno. My bad, zmíním to v článku. Dík za připomínku :-)