Skript pro měření robotů v Google Analytics
Můj (téměř) každoroční report z jedné z mála akcí, na kterou má smysl jít
Pozdě, ale přece. A taky jsem si slíbil, že začnu zas psát.
...a bylo to už před nějakou dobou. Nechci totiž nic klepat na dřevo, ani zakřiknout. Ale oXy je moc fajn firma.
Jak se dělá SEO pro slevový portál? Pojďme se na to podívat....
Rozhodli jste se, že se do PPC pustíte osobně? Tady je pár užitečných rad:
Vyplatí se dělat si PPC sami?
Je SEO analýza nutná? A proč?
Jste zaregistrovaní v „nějakých katalozích“? A víte, že to možná není úplně dobře?
Máte na webu aktuality?
A z jakého data je poslední?
Jak zjistit pravdu o poctivosti a kvalitě dodavatele vašeho webu.
...Aneb stručný návod k využití mých služeb.
Jaký byl podle mne letošní SEO restart? A co byste si z něj měli odnést? A stojí to za to?
Nebudu popisovat do detailu, co všechno jsem na přednáškách slyšel, spíš můj dojem z programu, abyste měli možnost zhodnotit, jestli vám akce stojí za to.
Konferencí provázel Filip Podstavec, jeden z lidí, kterých si na SEO scéně neskutečně vážím, skromnost sama a neskutečný skill. Moderování mu jde taky.
Stručně k přednáškám:
Ján Januška
Pro mne trošku zklamání, vlastně jsme se nedozvěděli nic jiného, než že obsah je nutné i propagovat. Ok, no.
Michal Voják
Tohle už bylo lepší, i když pro mne také nic moc nového, nicméně i připomenutí a shrnutí základů se počítá. Odnáším si snad – více komunikovat s vývojáři už od začátku.
Milan Fiala
Analýzou konkurence se v poslední době zabývám docela dost, takže jsem se na přednášku těšil. Odnáším si hlavně inspiraci jak odhadovat seo strategie konkurence. Taky bude nutné si konkurenci u větších projektů začít třídit, štítkovat, sledovat peaky a start sezony.
Zdeněk Nešpor
Moc hezká přednáška s důrazem na přesměrování, hezky strukturovaná, jasně podaná. Jeden tip pro kohokoli: Fakt už se vykašlete na ty 302, nemá to cenu.
Richard Klačko
Super případovka. By jsem na tehle clickbait zvědavý a byl super! Richard popsal problém, se kterým jsem se osobně ještě nesetkal (Google jim zaindexoval url za #, přičemž mřížka byla dlouho považovaná za naprosto spolehlivý způsob, jak se vyhnout indexaci parametrů). Asi jediný wow moment z celé konference, ale jsem rád, že jsem se k tomu dostal, než bych to řešil na nějakém projektu naostro.
Martin Šimko
Současnost a budoucnost strukturovaných dat. Mám na věc podobný pohled jako Martin – aktuálně nejsou strukturovaná data nic, co bych řešil na prvním místě, ale během pár let by to mohla být zajímavá výhoda. Existují totiž strukturovaná data skoro na cokoli
Matěj Velička
Hezká případovka, především pozitivní motivace, je vidět, že když se maká, tak se i s malým budgetem dají vykouzlit velké věci. Dobře vy, Taste Medio!
Pavel Ungr
Moc hezky zpracovaná ukázka práce se serverovými logy od Pavla. Krok po kroku, někdy si ji určitě zkusím. Na většině projektů řeším analýzu indexace trošku jinak (jednodušeji a méně spolehlivěji), ale pokud budu někdy potřebovat detailnější pohled, tohle se rozhodně hodí.
Adam Ježek
Asi nejlepší přednáška/případovka z celé konference. Žádné wow momenty, ale skvělý pohled na to, jak pracovat s influencery, bloggery, spojovat výhody klientů k sobě... Možná jsem tím tak uchvácen jen proto, že nejsem linkbuilder a pro každého linkbuildera je to denní chleba, ale za mne super! Tip pro vás – pozvěte bloggery na piknik.
Marek Prokop
Maličko zklamání. Marek nám ukázal hezký a jednoduchý (ve výsledku) způsob, jak si udělat první check webu přes skripty v R, pomocí Search Console. To je super a určitě to využiju, jen tohle nám asi mohl ukázat kdokoli jiný, od Marka bych chtěl vidět nějakou případovku, případně zamyšlení do budoucna, protože si na něm nejvíce cením jeho originálního a vizionářského pohledu na SEO, jaký v ČR snad nemá nikdo jiný. Takže za mne – nevyužitý potenciál skvělého řečníka, snad příště.
Jakub Chour
Appky s žádným klientem neřeším, nicméně představu o optimalizaci jsem měl už předtím a přednáška bohužel nic moc nového nepřinesla. Škoda.
Martin Kůra
Čekal jsem trochu té zahraniční nudy, po přednášce Martina z roku tuším 2016 nebo 2017. Martin je totiž skvělý odborník na zahraniční seo, ale dost nudný řečník. Nicméně evidentně vyrostl i v tomhle směru a přednáška mě bavila, i když zahraniční seo z principu nedělám. Super!
Na poslední bod – Novinky v Seznam.cz jsem už bohužel nebyl (kdyby tenhle bod měl Dušan Janovský, nechal bych si ten vlak i ujet)
13 přednášek
z toho 3, které určitě využiju, 1 wow moment, 2 motivace a zamyšlení do budoucna. 3 body programu, které téměř jistě nevyužiju. Tradičně skvělý catering.
Za cca 3500 cesta. Za mne ok. Z přednášejících by se imho dalo vytěžit víc, pro začínající seo konzultanty bezesporu čiré zlato, pro pokročilejší asi žádný fantastický přínos, ale pořád jedna ze dvou skutečných konferencí o seo v ČR (po boku SEOlogeru)
Rýpnutí na konec: Nedávná akce SEO jako Brno s Filipem Podstavcem co se týče přínosu a cena/výkon, SEO restart totálně převálcovala.