Skript pro měření robotů v Google Analytics
Můj (téměř) každoroční report z jedné z mála akcí, na kterou má smysl jít
Pozdě, ale přece. A taky jsem si slíbil, že začnu zas psát.
...a bylo to už před nějakou dobou. Nechci totiž nic klepat na dřevo, ani zakřiknout. Ale oXy je moc fajn firma.
Jak se dělá SEO pro slevový portál? Pojďme se na to podívat....
Rozhodli jste se, že se do PPC pustíte osobně? Tady je pár užitečných rad:
Vyplatí se dělat si PPC sami?
Je SEO analýza nutná? A proč?
Jste zaregistrovaní v „nějakých katalozích“? A víte, že to možná není úplně dobře?
Máte na webu aktuality?
A z jakého data je poslední?
Jak zjistit pravdu o poctivosti a kvalitě dodavatele vašeho webu.
...Aneb stručný návod k využití mých služeb.
...Aneb stručný návod k využití mých služeb.
Většinou si najdete vy mne. V případě, že jsem si našel já vás, to zpravidla znamená, že se mi vaše podnikání opravdu líbí a chci vám pomoci.
Probereme spolu váš problém. Myslím tím skutečný problém. Určitě není skutečně důležité být na první stránce, nebo mít padesát tisíc návštěv. Ale co takhle zvýšit obrat na trojnásobek?
Rád vím, s kým pracuju. Najdu si informace o vás, projdu vaše stránky, podnikání.
Nic se neschová, vyhledávání mne živí. Stejně tak vám řeknu všechno o mně.
Povím vám, jak budu postupovat a na co se zaměřím. Ukážu vám, jak může vypadat výstup a budete vědět co můžete čekat. Nezaručuju garance prvních pozic, ani 50% zvýšení návštěvnosti. V mém oboru to nedává smysl, protože ani ten největší seo mág netuší, co přesně provedené změny způsobí.
Vyladím váš web v souladu se všemi doporučeními vyhledávačů po všech stránkách.
Ptejte se. Zvědavé klienty mám rád. Čím více se spolu bavíme, tím lepší je obvykle výsledek. Čemukoli nerozumíte, nebo o čemkoli chcete vědět víc, zeptejte se.
Určitě nebudu vědět všechno, ale zaručeně vím, kde to zjistit. Samozřejmě k tématu.
Navíc si komunikaci (zatím) nepočítám do hodinovky.
Domluvíme se, jak budu prezentovat výsledky – zda pravidelnými reporty, nebo na základě jednotlivých prací.
Vystavením faktury pro mne práce nekončí. Weby mých klientů sleduju a i když už vše šlape jako hodinky, informuju je o důležitých změnách (např. aktualizace algoritmů) a držím nad nimi ochrannou ruku.